fbpx

Terme Olimia – z vlakom na izlet

Aktualno, Novice

Iz Ljubljene do Celja in z muzejskim vlakom v Podčetrtek. Izlet v Terme Olimia, v Wellness Orhidelia.

Tokrat smo se odločili, da gremo z vlakom. Iz Ljubljene do Celja in muzejskim vlakom v Podčetrtek. Izlet v Terme Olimia, v Wellness Orhidelia.

Vlak

Odhod 7.58. Kupili smo družinsko vozovnico in se brez skrbi odpeljali proti Celju, kjer smo prestopili na Muzejski vlak (vozi ob sobotah).  Slovenija je res prelepa dežela. Pot ob Savi, nešteto odtenkov zelene. Vse je videti drugače. Pogovarjamo se, koliko CO2  je manj v zraku, ker se ljudje odločijo za vožnjo z vlakom. In vzeli smo si tudi čas za tišino.

Kje so že časi, ko je prihod in odhod vlaka vznemirjal moje najstniško srce? 🙂

Vožnja brez misli na promet. Vožnja brez razmišljanja o križiščih, krožiščih in semaforjih. Čas za opazovanje – Mimoidočih. Bližnjih. Narave. Reke Save. – Čas je spolzel do naslednjega cilja – vožnje z Muzejskim vlakom.

Sava v vseh odtenkih.

Muzejski vlak po Deželi celjski

Ob 9.35 smo prestopili na Muzejski vlak in se odpeljali po Deželi celjski. Na vlaku pa kot v filmu 🙂 Ustavili smo se v času lesenih kovčkov, v ljubezenski zgodbi iz kupeja. V filmu zlikovcev, ki so tekali po hodnikih kupejev. V zgodbi kavbojev, ki so na vrancih v galopu dirjali vzporedno z vlakom in vihteli laso.

Vzdušje doživiš in šele takrat razumeš reklamo Slovenskih železnic, Cel film. Na vlaku se dogaja film, potniki se obnašajo primerno ambientu. V jedilnici, kjer smo tudi mi jedli svoj obrok, nam je gospod, ki si je razgrnil svoje dobrote (špeh, kruh in priboljšek) z nami delil svojo sladico.  Preprosto. Občutek domačnosti.

Jedilnica, kjer smo si tudi mi razgrnili naše dobrote.

Dva zavoja  in že smo bili iz Celja do Podčetrtka, vsaj  zdelo se nam je tako.  Na železniški postaji, kjer se postaja še vedno imenuje Atomske Toplice, smo zapustili vlak ob 10.26 in na drugi stani ceste smo zagledali kompleks Term Olimia.

Terme Olimia

Celovita wellness ponudba, odlični zdravstveni programi, vodna doživetja, razvajanje v svetu savn, možnosti rekreacije, čist zrak in mir sestavljajo mozaik prerojenega življenja v Termah Olimia.

Ležijo v Obsotelju, v osrčju Kozjanskega. Po ustnem izročilu so zdravilno vodo iz teh krajev poznali že Kelti in Rimljani, vodo v zdravilne namene pa naj bi izkoriščali tudi pavlinci iz Olimja. Ta blagodejno deluje na revmatična obolenja, kožne bolezni, arterijsko obtočne motnje, stanja po operativnih posegih in poškodbah kosti in mišic. Tu lahko vsakdo najde svoj prostor za razvedrilo, razmišljanje in počitek.

Tudi letos so Terme Olimia zasluženo prejele laskavi naslov Naj Wellness 16/17 za Wellness Orhidelia.

Wellness Orhidelia

Wellness Orhidelia je najprestižnejši del Term Olimia.

Je arhitekturna poezija očem in kolaž izbranih luksuznih detajlov duši.

Je prostor, kjer se počutite kot kralj ali kraljica. Ambient je urejen za razvajanje, počitek in popolni odklop. Potrebovali smo skupinski počitek. Bili smo skupaj, a vsak je izkoristil počitek na svoj način. Dekleti sta uživali na gejzirjih, veliko plavali in se zbližali. Vsakodnevni šolski tempo ju velikokrat razdvoji. In vesela sem vsakega trenutka, ko se združita v smehu.

Midva skupaj in vsak po svoje. Nekje med notranjimi in zunanjimi bazeni, tematskimi počivališči ali v savnah. Razgibanost Wellness center Orhidelia nama je omogočila, da sva našla svoj intimni kotiček miru z osvežujočim napitkom.

Spočiti ali prijetno utrujeni?

Po kopanju v notranjem bazenu s temperaturo med 31 in 32° C smo bili prijetno utrujeni in hkrati popolnoma sproščeni.

Številni otočki so nam omogočili umik v samoto; gejzirji, whirpoola, počasna reka, svetlobna jama ter bazen s podvodno glasbo so poskrbeli, da nas je energija vode povsem prevzela.

Vodni bar, kjer smo pili wellness napitke iz kar vode.

Tudi zunanji bazen s temperaturo med 30 in 32 °C je nudil veliko prijetnega, masažne ležalnike, gejzirje in whirpool.

Restavracija Pomum

V času kosila smo se združili v restavraciji Pomum, kjer smo se z razkošnim obrokom okrepčali za nadaljevanje razvajanja. Vsak je našel nekaj zase – jedi iz žara, juhe, solatni krožnik in seveda odličen domači sladoled. Zdrava prehrana, ki jo pripravijo mojstri, je eden izmed prvih korakov pri skrbi za dobro fizično in psihično počutje.

Sledite nam

Najbolj brano

Oznake

Po kosilu sta dekleti iz Wellness Orhidelia odšli na kopanje v Center Termalia.

Wellness Center Termalia

Tam sta v razgibanem kompleksu našli vsaka nekaj zase, na bazenih, gejzirjih, whirpoolih.

Poznate #viptermalia in zakaj toliko stripov okoli Centra Termalia?

Savne

Svet savn v Wellnessu Orhidelia se deli na finske savne, na predel s parnimi kopelmi in predel s tematskimi počivališči, kot je soba z vodnimi posteljami in  zunanjo nudistično teraso z bazenom.

Tradicija različnih dogodkov v Wellness centrih Term Olimia je že dolga. Vso pridobljeno znanje so uporabili in ga vtkali v ponudbo.

Želela sem si doživeti gospodarja vetra – izkušnja nad vsemi pričakovanji. Rada imam veter, vroč veter. Čutenje kot v puščavi, v zgodbi Alkimista, ko se moč vetra dotakne vseh in vsega. V Finski savni SAVU je gospodar vetra energično in hkrati spoštljivo plesal z brisačama. Objeti v vonj eteričnih olj smo nemo opazovali dogajanje. Na vročih kamnih se je led spreminjal v omamo.

To je le ena izkušnja iz nabora njihovega sveta savn. Izberite dan, ko se boste v najprestižnejšem wellnessu v Sloveniji –  paleta savnanj.

Spa Amala

Sprejeto odločitev, da grem vsaj enkrat mesečno na masažo in razvajanje, upoštevam. V družinskem odklopu sem izkoristila trenutek zase.

Odločila sem se za spomladansko masažo zanjo, ki je popolna zadovoljila mojo potrebo po razvajanju in sproščanju.

V Wellnessu Orhidelia je del prostora namenjen individualnim storitvam in terapijam Spa Amala. Spretne roke maserjev ponujajo široko paleto masaž (od klasičnih masaž, preko aromaterapij do skrivnostnih učinkovin iz Daljnega vzhoda).

Kavarnica in pivnica Lipa

Na vlak se ne sme zamuditi, zato smo ob 17.00 zapustili arhitekturo wellnessa Orhidelija, ki navduši še tako ravnodušne. Med brezami, ki so plesale v vetru, smo se sprehodili še po celotnem kompleksu Term Olimia. Ustavili smo se v prenovljeni kavarnici, pivnici Lipa. Postojanka po celodnevnem razvajanju. Za vsakega nekaj. Ljubitelji branja – knjižno polico, otroci svoj igralni kotiček in ljubitelji piva številne vrste pijače iz celega sveta ter izvrstne kulinarike.

Vlak

Ob 18.23 smo se usedli na vlak za Ljubljano. Lahko bi izbrali možnost, da se vrnemo z muzejskim vlakom v Celje in nato nadaljujemo proti Ljubljani. Odločili za direktno pot domov. Vsak na svoj način smo podoživeli izlet z Zdraviliškim vlakom za en dan v Terme Olimia. Zadovoljna, ker ni bilo potrebno voziti domov sva se prepustila branju vsak svoje literature, vse do doma. Hčerki sta se zlili s svojo glasbo.

Popoln izlet za našo družino. Ob 20.20 smo prispeli v Ljubljano. Oh, ta prelepa Slovenija. Med postanki sem spoznavala železniške postaje in tako prepoznavala identiteto krajev, ki so bili v mojem svetu spregledani.