fbpx

Mrežce

Potopisi

Mrežce so popularen in lahko dostopen skorajšnji dvatisočak na robu Pokljuke. Razgled na Triglav, Rjavino in stene nad dolino Krma je fantastičen, pot pa vodi mimo simpatične Blejske koče na Lipanci, ki je odprta tudi pozimi. Super tura za pohodnike, ki se spoznavajo z visokogorjem in vse ostale, ki jih družba ne moti. V izlet smo dodali še ovinek preko precej bolj samotnega Debelega vrha, ki je primeren predvsem za turne smučarje.

Izhodišče:
Iz Bleda sledimo smerokazom za Gorje in Pokljuko. Peljemo se skozi Spodnje in Zgornje Gorje nato pa se cesta začne vzpenjati. Na glavni cesti proti Rudnem polju bodimo pozorni na veliko tablo za ‘Bohinj’, ki kaže proti levi. Mi ne zavijemo proti Bohinju, temveč sledimo glavni cesti naravnost in le nekaj deset metrov kasneje opazimo majhen smerokaz za Planino Lipanca, ki nas usmeri desno na manjšo gozdno cesto, ki je pozimi po navadi splužena. Tej cesti sledimo ca. 4.5 km do prvega spluženega parkirišča ob planini Zajavornik in nadaljujemo še nekoliko naprej do konca ceste – Pri Rupah (ca. 1350 m)

Nadaljujte na celoten potopis.