fbpx

Prekmurje, kjer je ambientu dodan ščepec zelišč panonskih travnikov

Novice, Sprostitev, Toplice, Wellness

Terme 3000 Moravske Toplice so kraj, kamor smo odšli za tri praznične dni. Dve uri iz Ljubljane in prišli smo v kraj, kjer je dišalo po vodi, svežini ravnic, prijetni toploti, času brez urnika. V času hitrega tempa, je za našo družino dragocen čas, ki ga preživimo skupaj. Zelo različni smo si po željah in pričakovanjih […]

bazeni+knjiga

V času hitrega tempa, je za našo družino dragocen čas, ki ga preživimo skupaj. Zelo različni smo si po željah in pričakovanjih in poiskati lokacijo, kjer se bomo vsi štirje dobro počutili, je izziv. Odraščujoči dekleti potrebujeta adrenalin, mož golf in kulinariko, jaz pa prostor, kjer sem lahko aktivna po svoji meri in imam trenutke za knjige.

Terme 3000 Moravske Toplice so kraj, kamor smo odšli za tri praznične dni. Dve uri iz Ljubljane in prišli smo v kraj, kjer je dišalo po vodi, svežini ravnic, prijetni toploti, trenutkih brez urnika.

Po rdeči preprogi smo vstopili v hotel. Prijetno osebje. Pristnost.

Vstop v sobo je objel trenutek tišine, kar je redkost v naši družini. Dve kopalnici, soba in velika terasa.

soba

Trenutek in smo že bile v kopalkah, medtem, ko je moški član družine že odhitel na golf igrišče Livada.

Odšle smo do toboganov! Dekleti sta uživali, ko sta preizkušali spuste. Jaz pa sem se odločila za obisk savne in plavanje. Potem pa na ležalnik, knjiga, vetrič, sonce – kaj lepšega si tisti trenutek nisem mogla predstavljati.»Mami, kakšni super tobogani!« Tobogan Kamikaza (prosti pad), tobogana dolžine 170 m in 140 m z vizualnimi in zvočnimi efekti so bili vzrok navdušenja. Žal je bil Aqualoop bazen, ki je prvi tobogan na svetu s 360-stopinjskim obratom, zaprt. S tem pa povod, da se vrnemo v Terme 3000, Moravske Toplice, da ga preizkusimo. Doživljali smo vodne atrakcije, divjo reko z brzicami, gejzirje, slapove, vodne in zračne masaže, protitočno plavanje, vodne tokove, žvkljajoče kopeli, na posebnih mestih, pa sta dekleti skakali tudi v vodo. Kasneje se nam je pridružil mož in preizkusila sva bazen s črno termomineralno vodo. Prebrala sva, da kopanje v njem pozitivno vpliva na celoten organizem, saj ga pomiri, tonizira, osveži, … Vroče je bilo v tem bazenu, ko pa sva ga zapustila, sva se strinjala, da jo koža resnično bolj mehka na otip.

Sobotni večer sva preživela v Panorama baru ob zvoku pianina. Dekleti pa sta se odločili, da ostaneta v sobi. Naslednji dan smo po zajtrku skočili v bazene našega hotela.

bazenlivada
livadaskupaj

Kmalu zatem smo se že pripravili na golf. 50 hektarjev neskončnih zelenic, pristno prekmursko okolje, najdaljša luknja v Sloveniji. Naravni park, ki obdaja turistični kompleks Terme 3000 – Moravske Toplice. Električni avtomobilček je popestril, ko sta hčerki preizkušali svoje prve vozniške sposobnosti. Zadovoljstva in družinskega smeha je bilo v urah, ko je bila potrebna popolna koncentracija, pa tudi mrki obrazi, ko smo izgubili golf palico, ko je hčerka zapeljala v napačno smer, ko smo iskali izgubljene žogice ali pa je bil udarec zanič.

Apartmajsko naselje Prekmurska vas, ki smo ga zagledali nekje na poti po golfišču, smo se nostalgično spomnili našega obiska Term 3000, ko sta bili hčerki zelo majhni. Naselje sestavljajo hišice, katerih arhitektura ohranja elemente tipične prekmurske vasi. In to je bil čas, ko smo se pogovarjali o prihajajočih mesecih in kam spet gremo.

bungalovi1

Popoldne smo zaključili v bazenih. Vreme smo imeli idilično, kljub velikemu številu obiskovalcev, je bilo ležalnih sedežev dovolj, da smo se prepustili termalnim vodam, toboganu, soncu in masaži. Ljubiteljica masaž pa sem preizkusila Thermalium masažo Special, kjer se uporabljajo različne masažne tehnike (klasična masaža, lomi lomi, limfna dranaža, ayurveda, akopresura, refleksna masaža). Še plavanje v prijetno ogrevanem bazenu. Prijetno presenečena sem bila nad urejenostjo kompleksa, kjer je bil ločen del za plavalce ter bazeni, kjer otroci igrivo preizkušajo svoje potapljaške in druge akrobatske sposobnosti.

Večerja pa kulinarika Prekmurja, tokrat brez prekmurske gibanice ni šlo.

Sledite nam

Najbolj brano

Oznake

Še zadnji dan prazničnega podaljšanega vikenda. Del družine si je privoščil še zadnje kopanje, jaz pa sem jutro izkoristila za sprehod po lepo urejenem Kampu Terme 3000, ki je ob južnih obronkih Goričkega v sklopu naravnega zdravilišča. V okolici Moravskih Toplic je označenih 117 kilometrov poti za nordijsko hojo, rekreativnih poti in tematskih poti.

»Ne še domov!« – še pustolovski park in Bukovniško jezero, kjer smo posedeli na energetskih točkah.

Kakšen dan več bi bil dobrodošel. Dnevu bi dodali bi kolesarjenje po ravnicah, spust po reki Muri in pohodništvo. Preizkusila bi še kakšno masažo s ščepcem Prekmurja, kjer je dodano bučno olje, med, zelišča panonskih travnikov, … in savn. Nekajkrat dnevno bi se potopila v črno termomineralno vodo in navdušila tudi hčerki, da je specifičen vonj v bazenu, zdravilen.

listpapirja

»Res sem se imel lepo.« »Počitnice, ko vsi počnemo, kar želimo.«

Družine, nasvet za dobro se imet: www.nasvetzadobroseimet.si