fbpx

Na Planino po razgled, v Stari maln pa na piknik

Novice

Planina nad Vrhniko je priljubljena pohodniška točka Planina nad Vrhniko je s svojim razglednim stolpom priljubljena izletniška točka tako domačinov kot pohodnikov iz drugih krajev Slovenije. Če pripeljete iz ljubljanske smeri, morate na Vrhniki pri zadnjem semaforju zaviti desno in po slabih dveh kilometrih vožnje naravnost pridete do makadamske t. i. Tankovske ceste, kjer lahko […]

Planina nad Vrhniko je priljubljena pohodniška točka

Če pripeljete iz ljubljanske smeri, morate na Vrhniki pri zadnjem semaforju zaviti desno in po slabih dveh kilometrih vožnje naravnost pridete do makadamske t. i. Tankovske ceste, kjer lahko pustite avtomobil.

Staro mlinsko kolo se ob zadostni koločini vode še vedno vrti.

Foto: MMC RTV SLO

Sledite nam

Najbolj brano

Oznake

Sledi vzpon na Planino (pot označujejo table) mimo hiš na Storževem griču in po ožji označeni poti. Ta se nato čez nekaj časa zravna in že smo pri prvem razpotju in prvi klopci za utrujene planince, ki se imenuje Županova. Pri tem postanku se pot razdeli na strmejšo desno po Špici in položnejšo, a nekoliko daljšo Mimo bukve na levi. Po strmejši smo nato kmalu na vrhu, kjer že skozi veje lahko opazimo planinsko kočo in razgledni stolp…